پرفروش ترین چسب برق بازار

اگر از آن دسته افرادی هستید که می خواهید بهترین کیفیت را با قیمت مناسب دریافت کنید، پیشنهاد می کنیم محصولات خود را از جایی خریداری نکنید. اصولاً نمایندگان فروش محصولات باکیفیت را مستقیماً از شرکت سازنده دریافت می کنند. به همین دلیل است که آنقدر با محصول سود نمی برند که چسب برق جک اسمیت از این قضیه مستثنی نیست. چسب لنت جک اسمیت یکی از بهترین و محبوب ترین چسب برق با کیفیت عالی است.


سعی کنید کیفیت چسب برق را در نظر بگیرید نه قیمت آن، زیرا با خرید محصولات ارزان قیمت شاهد افت کیفیت خواهید بود. زمانی که از مواد اولیه مرغوب برای ساخت این محصول استفاده نشود، کیفیت نهایی آن کمتر و قیمت چسب برق جک اسمیت نیز کمتر خواهد بود. اصولاً وقتی چسب برق بی کیفیت باشد در حین استفاده پاره می شود یا قدرت چسبندگی مناسبی نخواهد داشت. پس اول از همه به اصالت چسب برق توجه کنید و سپس به سایز و رنگ مورد نیاز توجه کنید. چسب برق جک اسمیت با کیفیت عالی و رنگ های متنوع عرضه می شود که می توانید از هر کدام برای مصارف مختلف استفاده کنید.

چسب لنت جک اسمیت از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برد که جک اسمیت را به یک برند محبوب و قابل اعتماد تبدیل کرده است. ضخامت چسب برق جک اسمیت 0.13 میلی متر و عرض آن معمولاً 16 تا 17 میلی متر است. طول در نظر گرفته شده برای چسب لنت جک اسمیت 144.9 متر است که حدود 10 یارد است. ویژگی خوبی که در این چسب برق به چشم می خورد این است که می توان از آن در دمای بالا استفاده کرد بنابراین به دلیل کیفیت این چسب برق معمولا طول عمر بالایی دارد.


انواع چسب برق جک اسمیت

در واقع چسب برق جک اسمیت بر اساس پارامترهای مختلفی مانند رنگ، طول و عرض به گروه های مختلفی تقسیم می شوند. از آنجایی که این استیکرها در طول و عرض و رنگ های مختلف تولید می شوند، در گروه های مختلفی یافت می شوند. به عنوان مثال، هر رنگی که از این نوار برق در بازار مشاهده می کنید، قطعا برای کاربردهای مختلف استفاده می شود، به عنوان مثال رنگ مشکی برای استاندارد دو فاز استفاده می شود یا رنگ قرمز برای برق سه فاز 415 ولت یا نشانگر پوشش استفاده می شود.

و در مورد رنگ قهوه ای این چسب برق، این رنگ برای ولتاژهای کم و کم استفاده می شود و اصولاً از چسب لنت جک اسمیت برای سیم کشی 110 ولت استفاده می کنند. نکته اینجاست که در تولیدات آمریکایی و انگلیسی گاهی مفهوم و مفهوم رنگ ها تغییر می کند و رنگ های خاکستری و سفید معنای خاصی ندارند. اصولاً دو رنگ زرد و سبز با هم استفاده می شود که نشان دهنده زمین است. رنگ های دیگر نیز کاربردهای متفاوتی دارند. اگر می خواهید در استفاده از چسب برق صرفه جویی کنید، باید چسب برق را دریافت کنید که از طول بیشتری استفاده می کند. اصولا استیکرها علاوه بر طول های مختلف در عرض های مختلفی نیز دیده می شوند که اندازه استاندارد آنها 3 سانتی متر است. گاهی اوقات عرض دم می تواند بیشتر یا کمتر از 3 سانتی متر باشد. استفاده از هر نوع چسب با طول و عرض متفاوت با توجه به نیاز شما انجام می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد