دوربین مداربسته مناسب

 نصب دوربین مداربسته مناسب برای سازمان‌ها و کارخانه‌ها ضروری است. در مکان‌های صنعتی برای این که حداکثر حفاظت ایمنی صورت بگیرد لازم است که نظارت درستی روی کارکنان و قسمت‌های تولیدی انجام شود.اما بهترین دوربین مداربسته مناسب برای سازمان‌ها و کارخانه‌ها دوربین تحت شبکه یا همان آی پی است. 


دوربین مدار بسته برای افزایش ایمنی و سلامت در کارخانه حرف اول را می زند. دوربین های امروزی برای شما این امکان را مهیا می‌کنند که بتوانید خطرات و حوادث را در رابطه به ایمنی و بهداشت در خطوط تولید به خوبی بررسی نمایید. بنابراین دوربین مداربسته سبب می‌شود تا پرسنل در محیط کارخانه ایمن بمانند و در کم کردن خطرات، صدمات و زمین خوردن ها کمک بسزایی می کند. زیرا با بررسی و نظارت تصاویر می‌توانید سریع برای پیشگیری از خطرات مداخله نمایید. دوربین های مدار بسته را می توانید در مجاورت ماشین ها و دستگاه های خطرناک در کارخانجات قرار دهید. 


با نصب دوربین مداربسته در شرکت می‌توانید پر تردد ارباب رجوع، مسائل مالی و افزایش بازدهی پرسنل نظارت دقیق داشته باشید. دوربین ای پی با نام دوربین های تحت شبکه معروف هستند که بسیاری از مدیران ترجیح می دهند از این مدل دوربین برای نظارت در شرکت خود بهره ببرند. تصاویر در دوربین تحت شبکه را می‌توان به راحتی در بستری از اینترنت منتقل ساخت. دوربین مدار بسته برای محیط های صنعتی باید دارای خصوصیت ضد آب و گردو غبار باشد.

هوشمندسازی ساختمان

هوشمندسازی ساختمان دارایی زنده ای است که توسط مدیران ساختمان و تاسیسات برای بهبود عملیات استفاده می شود. با استفاده از فناوری های جدید، اتوماسیون فرآیند ها و کنترل خدمات ساختمان از جمله روشنایی، گرمایش، تهویه مطبوع، امنیت و غیره به نحو احسن برآورده می شود. تیم های هوشمند سازی ساختمان تخصص ساخت منازل و برج ها را با مهارت های دیجیتال ترکیب می کنند و خدماتی از قبیل مشاوره، طراحی و ایجاد نرم افزار را ارائه می دهند و پشتیبانی های لازم را از مشتریان انجام می دهند.

هوشمندسازی ساختمان مزایای بیشتری را برای امنیت و صرفه جویی در هزینه ارائه می دهد. کنترل کرکره‌ های برقی و سایبان ‌ها و هم چنین سایر اجزاء مانند گرمایش یا روشنایی به راحتی از طریق برنامه‌ های روی تلفن همراه شما امکان‌ پذیر است. متخصصان حرفه ای و با تجربه هوشمند سازی ساختمان راه حل های کاربردی را ارائه می دهد که تنها در چند مرحله خانه شما را هوشمند می کنند. محصولات به طور مستقیم قابل کنترل و نصب آسان هستند. 

اگرچه آخرین نسل از پیشرفت ‌های تجاری اغلب یکپارچه ‌سازی سیستم ساختمان‌ های دیجیتال را نشان می ‌دهند، در صورتی که محیط ساخته شده واقعاً پایدار شود، ساختمان‌ های موجود از این ویژگی‌ ها و خدمات بهره‌ مند خواهند شد. تکنسین های هوشمند سازی ساختمان سیستم‌ ها و فرآیند های دیجیتالی را طراحی می ‌کنند که می ‌تواند داده‌ هایی را که ساختمان ‌ها تولید می ‌کنند یکسان کند، به طوری که عملکرد بین سیستم‌ های منفرد از بین نرود.

معرفی دزدگیر اماکن هوشمند

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی منازل ،شرکت و اداره ها، مغازه ها، فروشگاه ها و... در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده وارد بازار شد ، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل خود برسد و بدون شک در آینده با رشد فناوری و تکنولوژی ، پیشرفته تر خواهد شد .

از انواع دزدگیر اماکن می توان به دزدگیر اماکن ساده،خط ثابت شهری و دزگیر اماکن سیمکارتی اشاره کرد.طریقه ی اطلاع رسانی هر کدام از این نوع دزدگیر ها متفاوت می باشد. دزدگیر اماگن ساده یکی از قدیمی ترین انواع دزدگیر اماکن محسوب می شود که طریقه ی اطلاع رسانی آن فقط از طریق صدای آژیر می باشد. با پیشرفت تکنولوژی بعد از دزدگیر اماکن های ساده،دزدگیر های خط ثابت شهری وارد بازار شدند. اطلاع رسانی این نوع دزدگیر ها از طریق آژیر و تماس تلفنی است. تنها مشکل این نوع دزدگیر ها این است که سارق می تواند با قطع برق شهری دستگاه را غیر فعال کند. دزدگیر اماکن سیمکارتی از پیشرفته ترین و به روز ترین نوع دزدگیر ها محسوب می شود. اطلاع رسانی این دزدگیر ها از طریق صدای آژیر ، تماس تلفنی و پیامک می باشد. خوبی این نوع دزدگیر ها این است که سیم کارتی هستند و به خط شهری وصل نیستند و سارق نمی تواند دستگاه را غیر فعال کند.