هوشمندسازی ساختمان

هوشمندسازی ساختمان دارایی زنده ای است که توسط مدیران ساختمان و تاسیسات برای بهبود عملیات استفاده می شود. با استفاده از فناوری های جدید، اتوماسیون فرآیند ها و کنترل خدمات ساختمان از جمله روشنایی، گرمایش، تهویه مطبوع، امنیت و غیره به نحو احسن برآورده می شود. تیم های هوشمند سازی ساختمان تخصص ساخت منازل و برج ها را با مهارت های دیجیتال ترکیب می کنند و خدماتی از قبیل مشاوره، طراحی و ایجاد نرم افزار را ارائه می دهند و پشتیبانی های لازم را از مشتریان انجام می دهند.

هوشمندسازی ساختمان مزایای بیشتری را برای امنیت و صرفه جویی در هزینه ارائه می دهد. کنترل کرکره‌ های برقی و سایبان ‌ها و هم چنین سایر اجزاء مانند گرمایش یا روشنایی به راحتی از طریق برنامه‌ های روی تلفن همراه شما امکان‌ پذیر است. متخصصان حرفه ای و با تجربه هوشمند سازی ساختمان راه حل های کاربردی را ارائه می دهد که تنها در چند مرحله خانه شما را هوشمند می کنند. محصولات به طور مستقیم قابل کنترل و نصب آسان هستند. 

اگرچه آخرین نسل از پیشرفت ‌های تجاری اغلب یکپارچه ‌سازی سیستم ساختمان‌ های دیجیتال را نشان می ‌دهند، در صورتی که محیط ساخته شده واقعاً پایدار شود، ساختمان‌ های موجود از این ویژگی‌ ها و خدمات بهره‌ مند خواهند شد. تکنسین های هوشمند سازی ساختمان سیستم‌ ها و فرآیند های دیجیتالی را طراحی می ‌کنند که می ‌تواند داده‌ هایی را که ساختمان ‌ها تولید می ‌کنند یکسان کند، به طوری که عملکرد بین سیستم‌ های منفرد از بین نرود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد